Am parcurs primul an sub brandul Agrii Romania si primii 5 ani de cand Origin Enterprises PLC a investit in Romania, prin achizitia companiilor Redoxim si Comfert. Facand o retrospectiva a acestui an, putem spune ca pentru Agrii Romania a fost un an cu multe provocari, generate de factori externi si interni, care ne-au impins la schimbari rapide, implementate cu succes, si asta datorita valorilor comune impartasite de cele doua organizatii.
Ca si perspectiva avem o strategie clara pentru urmatorii ani, proiectata pe o structura organizatorica solida, cu principii sanatoase.
Continuam sa lucram in dezvoltarea abilitatilor si stilurilor de lucru pentru oamenii din echipa Agrii, care reprezinta principala noastra valoare.
Ne-am propus sa ramanem principalul furnizor de inputuri ales de fermierul roman, oferindu-le cele mai performante produse si servicii, dar si cele mai bune sfaturi tehnice.
Ne dorim sa combinam expertiza internationala a grupului din care facem parte cu excelenta si inovatia, pentru a oferi fermierului roman solutii sigure la provocarile agriculturii de astazi.
Impreuna un dumneavoastra, clientii si furnizorii nostri, vom evolua, vom adauga plus valoare agriculturii din Romania.
Agrii Romania va ramane un brand puternic, centrat pe valori de business sanatoase: oameni, parteneriat, comunitate, integritate si inovatie. Multumim pentru parteneriat!
Agrii Romania este brandul companiilor Comfert si Redoxim, punand un accent profund pe directii strategice, dar si pe promovarea valorilor: integritate, inovatie, parteneriat, oameni, comunitate. Compania AGRII este numarul 1, si vrea sa ramana numarul 1, pe toate segmentele de vanzare ale pietei, reusind sa distribuie in toata tara prin cele 25 de puncte logistice, cele 55 de fitofarmacii proprii, cu o amprenta pe mai mult de 1.800.000 ha, si peste 7.000 de fermieri parteneri. Agrii Romania investeste in tehnologia digitala, suport pentru deciziile pe care fermierii trebuie sa le ia.