Pentru a fi alaturi de producatorii mici de legume fructe afectati de dificultati in perioada aceasta, Kaufland Romania isi pune la dispozitie spatiile din magazine, pentru ca acestia sa isi poata comercializa in continuare marfa, in conditii sporite de siguranta si confort pentru clienti. Compania intelege nevoia de a sustine micii producatori locali de legume fructe afectati de necesitatea de a oferi masuri sporite de siguranta, esentiale in contextul actual, sau de temperaturile scazute de afara, si lanseaza astfel o invitatie catre acestia de a utiliza suprafetele de vanzare din cadrul tuturor celor 135 de magazine Kaufland din intreaga tara.
Din 8 decembrie si pe tot parcusul lunii, Kaufland ofera micilor producatori interesati suprafata de vanzare in magazine, pentru a fi alaturi de ei in eforturile de a depasi mai usor aceasta perioada.
Producatorii interesati sunt invitati sa se inscrie in demers printr-un e-mail la [email protected], iar Kaufland ii va gazdui, oferindu-le spatiu de vanzare in magazin si sisteme comerciale moderne.
Demersul vizeaza producatorii mici de legume fructe din toate judetele tarii, iar colaborarile se vor face la nivel regional.
Mai mult, pentru a-i sustine, Kaufland le va asigura plata rapida, la 3 zile, in loc de 7 zile, termenul de plata standard pentru producatorii mari de legume fructe.
Producatorii de legume-fructe care doresc sa se inscrie in program sunt invitati sa se inscrie prin e-mail catre [email protected] pana pe 7 decembrie 2020. Conditiile pe care acestia ar trebui sa le respecte sunt:
„Sprijinul in momente de nevoie este ce conteaza cel mai mult si am invatat asta in toata relatia cu producatorii locali din toti acesti ani. Prin prezentul program, valabil in toate magazinele noastre pe parcursul lunii decembrie, ajutam producatorii de legume fructe afectati de dificultati sa aiba un loc sigur si conditiile necesare comercializarii pentru a nu pierde culturile si ca marfa lor sa ajunga in continuare la romani in cele mai bune conditii. Ne dorim sa fim un sprijin real si de aceea, pentru a face posibil acest program pentru producatorii mici, ne-am simplificat regulile de receptie si ne-am adaptat procesul de achizitie pentru a le facilita accesul cat mai mult, pastrand regulile esentiale privind calitatea si siguranta, aspecte deosebit de importante pentru noi si clientii nostri.
Desi demersul este valabil in luna decembrie, avem incredere ca vom identifica parteneriate pe care le vom pastra pe termen lung, deoarece Kaufland este interesat sa listeze producatori locali, chiar si mici, si sa ii ajute sa se dezvolte. Nu este sigurul nostru program in acest sens”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.